آمار بازدید
امروز:
2353
ديروز:
2448
ماه:
49470
سال جاری:
877049
كل:
3752082
تاریخ : چهارشنبه 1 بهمن 1399
کد 675

مدیر بهره برداری گاز استان آذربایجان شرقی

زلزله شهر ترک، خسارتی برای تجهیزات گازرسانی در پی نداشته است

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، زمین لرزه ساعت ۰۶:۰۸:۰۷ به بزرگی ۴.۳ ریشتر در شهر ترک شهرستان میانه خسارتی برای تجهیزات گازرسانی در پی نداشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، خسرو آریان پور در توضیح بیشتر گفت: با توجه به تدوین فلوچارت های بحران بر اساس کثرت سوابق و تجربیات حوادث غیر مترقبه در استان، در زمان بروز هر حادثه ای، اقدامات اولیه و ضروری تعریف و مورد اقدام قرار می گیرد.
وی با اشاره به مقاومت بالای شبکه های گازرسانی در مقابل زلزله، افزود: پس از وقوع هر حادثه غیر مترقبه اعم از سیل و زلزله و طوفان، پس از بررسی های اولیه و اطمینان از ایمنی، در مرحله بعد نسبت به شناسایی تجهیزات آسیب دیده و نشت یابی مجدد شبکه های گازرسانی اقدام می گردد.
آریان پور با اشاره به نشت یابی تمامی شبکه ها و تأسیسات گازرسانی شهر ترک در شهرستان میانه افزود: اولویت در زمان بروز حوادث حفظ ایمنی و پیشگیری از خطرآفرینی هر چه بیشتر گاز برای حادثه دیدگان می باشد.
وی تصریح کرد: مدیریت بحران زلزله ارسباران و همّت و اراده بی نظیر پرسنل در عملیات امدادی از مهم ترین تجربه های این شرکت برای حفظ آمادگی در برابر  سایر حوادث غیر مترقبه می باشد.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان تأکید نمود: ثبت تجربیات در سامانه نرم افزاری مدیریت دانش و استخراج دانش برتر در تدوین فلوچارت مدیریت بحران، آموزش های ضمن خدمت نیروهای امدادی و عملیاتی و برگزاری مانورهای مدون با سناریوهای تدوینی بر اساس نقاط قابل بهبود در مدیریت بحران، همکاری تنگاتنگ با ستاد بحران استان و... از مهم ترین رویکردهای این شرکت در حفظ جان و مال هم استانی های محترم در زمان بروز حوادث غیر مترقبه می باشد.
 
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh