آمار بازدید
امروز:
1687
ديروز:
1798
ماه:
63194
سال جاری:
874696
كل:
3805767
تاریخ : چهارشنبه 21 شهريور 1397
کد 74

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد

نقش بی بدلیل حراست در ایجاد حس اعتماد سازمانی

معاون سازمان و رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در نشستی با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و هیات رئیسه شرکت گاز استان یکی از شاخص ها و ویژ گیهای مهم حراست را ایجاد حس اعتماد در بین مجموعه همکاران دانست .
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ، سید مهران پیرایش در نشستی با اعضای هیات مدیره وهیات  رئیسه شرکت که در محل سالن کنفرانس شرکت گاز استان برگزار شد افزود : اعتماد چیزی نیست که از اول وجود داشته باشد و خیلی سخت بدست می آید و راحت از دست می رود ، لذاایجاد این حس از شاخصها وویژگیهای  همکاران حراستی است
رئیس حراست شرکت ملی گاز تصریح کر د: حراستی که بتواند معتمد مجموعه اش شود بسیاری از کارها و فعالیتش را انجام داده است .
وی به نقل از روایتی از پیامبر اکرم (ص) که میفرمایند : لغزش های مومنین را جستجو نکنید زیرا کسی که به دنبال  لغزشهای مومنین باشد خداوند متعال لغزشها و خطاهای او را دنبال میکند و رسوا  می کند ،  اشاره کرد و افزود : ورود به حریم خصوصی افراد ممنوع است .
رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران از وظایف حراست  در ایجاد حس اعتماد مجموعه سازمان را نگرش در رفتار ، پرهیز از بی قانونی ، حفظ اسرار کارکنان ، عدم ورود به حریم خصوصی ، ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی و حسن خلق و عدم قضاوت غلط و... برشمردند.
 وی در آخر اظهار امید واری کرد با همکاری وتعامل همدیگر بتوانیم رضایت خداوند را که همانا رضای خلق خدا است بدست آوریم
مدیر عامل شرکت گاز استان نیز در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک انتصاب  رئیس محترم حراست شرکت ملی گاز  ،  وتقدیر وتشکر از عملکرد واحد حراست گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان  وچالشهای موجود را ارائه نمودند
نظرات شما
captcha refresh