آمار بازدید
امروز:
101
ديروز:
1778
ماه:
61018
سال جاری:
872816
كل:
3805959
تاریخ : يکشنبه 8 مهر 1397
کد 83

همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس از رزمندگان  8 سال جنگ تحمیلی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تقدیر شد

به همت بسیج و امور ایثارگران شرکت گاز استان ، با حضور مدیرعامل ، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهید مدنی از رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.
به همت بسیج  و امور ایثارگران شرکت گاز استان ، با حضور مدیرعامل ، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهید مدنی از رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان در آغاز این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و خوش آمدگویی به مهمانان و رزمندگان گفت : درست است که جنگ تحمیلی با رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران با پیروزی به اتمام رسیده ولی این جنگ در ابعاد اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی از سرسپردگان دشمن  همچنان در جریان است.
دکتر توحیدی با اشاره به اوضاع حساس کنونی افزود : روزهای حساس فعلی کمتر از اوضاع دفاع مقدس ندارد و این اوضاع  کشور با همت ایثارگران و همراهی مردم شریف ایران همانند سال های دفاع مقدس و با عمل به اقتصاد مقاومتی با سربلندی سپری خواهد شد.
وی افزود : جان فشانی های ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هرگز از یاد وخاطره ملت سلحشور ایران پاک نخواهد شد و جنگ تحمیلی به ما ثابت کرد که همواره باید استقلال اقتصادی و اقتدار نظامی خود را حفظ و در جهت  اعتلای آن کوشا باشیم.
در ادامه سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در خصوص دفاع مقدس گفت : نمونه و الگویی از حماسه و واقعه عاشورا در دفاع مقدس متجلی شده و رزمندگان عاشورایی با پیروی از منویات پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و با شجاعت در برابر دشمن بعثی مقاومت نمودند.
 
وی به اشاره به مظلومیت رزمندگان دفاع مقدس گفت : این جنگ متفاوت تر از جنگ های دیگر بود جنگی که در یک طرف آن صدام بعثی با حمایت های قدرت های بزرگ و حامیان عرب آن  و در طرف دیگر آن  ایران اسلامی قرار داشت.
وی افزود : با اقتدار نیروهای مسلح کشور آمریکا از اقدام نظامی بر علیه ایران عاجز است لذا بر ترفندهای معاویه ی و عمرعاصی ایمان مردم را هدف قرار داده و در پی اغتشاش و ضربه زدن به کشور است.    
 
گفتنی است در پایان این مراسم از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
 
 
نظرات شما
captcha refresh