آمار بازدید
امروز:
74
ديروز:
1706
ماه:
50508
سال جاری:
875889
كل:
3756252
تاریخ : دوشنبه 8 فروردين 1401
کد 947

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

امداد رسانی به16 هزار و 874 مشترک گاز طبیعی در یک سال گذشته

در سال 1400 و بر اساس آمار سامانه امداد مکانیزه شرکت گاز استان،16 هزار و 874 خدمت امدادی به مشترکین گاز ارائه گردیده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، خسرو آریان پور با اعلام این مطلب گفت: با توجه به مکانیزه بودن فرآیند امدادرسانی گاز و ثبت دقیق آمار و اطلاعات تماس های مردمی، زمان حضور در محل و ارائه خدمات امدادی، هر ساله با بررسی دقیق عملکرد امدادرسانی با هدف ارتقای سطح خدمات، نسبت به تقویت و رفع نقاط ضعف عملکردی اقدام شده و با تعیین اهداف اجرایی، زمان انجام عملیات امدادی نسبت به دوره های قبل رو به کاهش است.
وی از رویکرد ویژه امدادرسانی در سال 1400 خبر داد و افزود: از سال گذشته به منظور ارائه خدمات بهینه در کمترین زمان ممکن به مشترکین گاز استان، اکیپ موتور سوار نیز به ناوگان امداد شرکت گاز اضافه شده است.
آریان پور اظهار داشت: در سال گذشته 96 هزار و 488 تماس وارده در سامانه امداد مکانیزه شرکت گاز استان ثبت شده و همکاران پست امداد به طور میانگین پاسخگوی 270 تماس تلفنی به صورت روزانه بوده اند.
وی ادامه داد: بیشترین آمار تماس مشترکین به نشت گاز خفیف یا شدید و درخواست خدمات امدادی مربوط بوده و سایر موارد با فراوانی بالا مربوط به اطلاعات قطعی گاز، بررسی کنتور، درخواست راهنمایی و افت فشار و... بوده است.
مدیر بهره برداری شرکت گاز خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم کاهش دما و برودت هوای استان از هفته آخر اسفندماه سال 1400 و ایام تعطیلات نوروزی، کلیه کارکنان متعهد و متخصص پست امداد، به صورت شبانه روزی در ارائه خدمات امدادی به مشترکین و کنترل ایستگاه های گازرسانی، در راستای حفظ پایداری گاز مصرفی مشترکین تلاش می کنند.
 
نظرات شما
captcha refresh