آمار بازدید
امروز:
284
ديروز:
1094
ماه:
33114
سال جاری:
874659
كل:
3708290
تاریخ : سه شنبه 9 فروردين 1401
کد 949

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

تحقق اهداف سال 1400 در حوزه گازرسانی

براساس آمار شاخص های گازرسانی، عملکرد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، فراتر از اهداف و تعهدات سال 1400 محقق گردیده است
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر عامل این شرکت گفت: در سال گذشته عملکرد این شرکت در اجرای تعهدات گازرسانی، به طور متوسط 10 درصد بیشتر از اهداف و تعهدات سالانه بود.
سیّدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این مطلب گفت: مهم ترین تعهدات گازرسانی شامل اجرای شبکه، نصب انشعاب، جذب مشترک، تعداد روستاهای گازدار و حجم گاز جایگزین شده در صنایع است که به حول و قوه الهی در تمامی این شاخص ها، عملکردی قابل قبول برای تقدیم به مردم شریف استان داشته ایم.
وی اظهار داشت: عملکرد نصب انشعابات گاز و جذب مشترک، حدود 22 درصد از تعهدات فراتر رفته و در بخش شبکه گذاری، گازرسانی روستاها و صنایع نیز عملکردی بیش از 100 درصد تحقق یافته است.
توحیدی در ارائه عملکرد گازرسانی در استان تصریح کرد: کل 70 شهر استان از سال های قبل تحت پوشش گاز طبیعی قرار داشته و در سال گذشته 101 روستای استان نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده و آمار بهره مندی به 2360 روستا افزایش یافته است.
وی ادامه داد: در بخش گازرسانی به صنایع قریب به 81000 مترمکعب گاز طبیعی جایگزین سوخت مایع شده که این موضوع، نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده و کاهش آلایندگی های زیست محیطی دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان ابراز امیدواری نمود: با اتمام پروژه های گازرسانی به روستاهای باقیمانده و تکمیل بهره مندی خانوارهای استان از گاز طبیعی، اهداف توزیع عادلانه رفاه، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال محقق شود.
 
 
نظرات شما
captcha refresh