آمار بازدید
امروز:
540
ديروز:
2187
ماه:
50408
سال جاری:
876287
كل:
3755012
تاریخ : چهارشنبه 10 فروردين 1401
کد 950

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

گازرسانی به 218 روستا در دستور کار سال 1401 شرکت قرار دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: امسال گازرسانی به 218 روستا در دستور کار شرکت قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی در این خصوص گفت: هم اکنون گازرسانی به 127 روستا در دست اجرا قرار داشته که روند آن از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و همچنین گازرسانی به 14 روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و 77 روستا در مرحله طراحی قرار دارد.
وی اظهار داشت: با به ثمر رسیدن این پروژه های گازرسانی، 4 هزار و 457 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
توحیدی با اشاره به شعار سال 1400 که مزین به توليد؛ دانش بنيان، اشتغال آفرين می باشد، تصریح کرد: شرکت گاز استان به عنوان توزیع کننده مهم ترین سبد انرژی مردم و حامی تولید و صنعت در استان، با انتقال گاز به زیرساخت های صنعتی در ارتقای توان تولید، ارزش افزایی و ارائه نعمت پاک و ایمن، در سال جاری تلاشی مضاعف خواهد داشت.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان به عنوان قطب علمی ساخت تجهیزات گازرسانی در صنعت گاز کشور با تکیه بر دانش و توانمندی کارکنان، نیروهای بومی و اساتید علمی و دانشگاهی، در مسیر تعالی دانش بنیان حرکت خواهد نمود.
مدیرعامل شرکت گاز استان درخصوص گازرسانی به بخش های صنعتی استان خاطرنشان کرد: امسال نیز نزدیک رسانی صنایع مشمول مصوبه شورای اقتصاد تداوم داشته و تأمین گاز سایر بخش های تولیدی و صنعتی متقاضی، در اولویت قرار خواهد داشت.
 
نظرات شما
captcha refresh