آمار بازدید
امروز:
60
ديروز:
1094
ماه:
32890
سال جاری:
874435
كل:
3708066
تاریخ : سه شنبه 23 فروردين 1401
کد 954

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

در سالی که گذشت، عدم دقت در رعایت نکات ایمنی 237 حادثه ناگوار در پی داشت

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: در پی سهل انگاری برخی از مشترکین در بکارگیری نکات ایمنی گاز طبیعی، سال 1400 را با 237 حادثه ناگوار سپری کردیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت با نگاهی به تحلیل آمار حوادث در سال گذشته افزود: علی رغم کاهش 50 درصدی آمار متوفیان، کماکان آمار حوادث ناگوار بالا بوده و ضرورت توجه و دقت نظر هر چه بیشتر مشترکین در بکارگیری نکات ایمنی را می طلبد.
غلامرضا قنبری اظهار داشت: از 237 حادثه بوقوع پیوسته 221 مورد آتش سوزی و انفجار و 16 مورد به دلیل نشت گاز مونوکسید کربن بوده است.
وی با اشاره به افزایش آمار حوادث آتش سوزی و انفجار تصریح کرد: بر اساس تحلیل آمار حوادث، بیشترین علت بروز حوادث آتش سوزی و انفجار، نشت گاز از شیر مصرف به دلیل عدم نصب درپوش و عدم استفاده از بست ایمن بوده که به مشترکین محترم توصیه می گردد درصورت عدم استفاده از وسایل گرمایشی، حتماً نسبت به نصب درپوش بر روی شیر مصرف اقدام کنند، همچنین محل اتصال وسایل گرمایشی با شیلنگ سالم توسط بست های اطمینان محکم گردد.
قنبری ادامه داد: در پی حوادث ناشی از گاز در سال گذشته، 28 نفر جان خود را از دست داده و 57 نفر مصدوم شده و خسارت های مالی شدیدی نیز برای مشترکین سهل انگار وارد شده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بار دیگر یادآور شد: رعایت نکات ایمنی ضامن سلامت خانواده ها در زمان استفاده از گاز طبیعی در تجهیزات گازسوز می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh