آمار بازدید
امروز:
222
ديروز:
1897
ماه:
41714
سال جاری:
871127
كل:
3741335
تاریخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401
کد 956

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیان داشت:

گازرسانی به شهرک صنعتی بعثت با شتاب مطلوبی در حال اجراست

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از پروژه احداث ایستگاه تقلیل فشار ۱۰۰ هزار مترمکعبی شهرک صنعتی بعثت، روند اجرای این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در این بازدید گفت: این پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت داشته و با تداوم این روند اجرایی تا هفته دولت امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اهمیت گازرسانی به بخش های صنعتی افزود: انتقال گاز به زیرساخت های صنعتی و توزیع انرژی ارزان و پاک، زمینه ساز حمایت از تولید و توسعه گازرسانی در استان خواهد بود.
کمالی اظهار داشت: با اجرای این پروژه علاوه بر بهره مندی ۳۵۰ واحد صنعتی عمده از گاز طبیعی، زیرساخت های لازم برای تامین گاز بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی در طرح توسعه آتی شهرک صنعتی بعثت نیز فراهم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این پروژه علاوه بر تامین جریان گاز متقاضیان واحد‌های صنعتی شهرک بعثت، زمینه تقویت و استمرار جریان گاز شهرک های صنعتی سرمایه گذاری خارجی، محور صنعتی تبریز/ صوفیان و صنایع عمده همجوار را فراهم نموده و از افت فشار یا قطع احتمالی گاز در فصول سرد جلوگیری خواهد کرد.
 
نظرات شما
captcha refresh