آمار بازدید
امروز:
0
ديروز:
1706
ماه:
50434
سال جاری:
875815
كل:
3756178
تاریخ : شنبه 30 ارديبهشت 1402
کد 1238

پنجمين فراخوان ارزيابي صلاحيت مناقصه‌گران دستگاه مركزي وزارت نفت

در راستاي استفاده از توانمندي ها و حمايت حداكثري از سازندگان داخلي، ايجاد بانك اطلاعات منابع واحد، تسريع در تامين اقلام و تجهيزات مورد نياز در فضاي رقابتي و همچنين با توجه به درخواست¬هاي مكرر و گسترده شركت هاي سازنده و تامين كننده (اعم از شعبه شركت اصلي خارجي، نماينده انحصاري، نماينده، انباردار و غيره) از وزارت نفت، در تهيه فهرست بلند دستگاه مركزي و پيگيري از اقدامات به عمل آمده و همچنين، براساس قانون برگزاری مناقصات، به اطلاع مي‌رساند:
  1. تمامي سازندگان و تامین‌کنندگان داخلي می­توانند، پس از دريافت ­­­كد عضويت 5 رقمي ايرانكد از تارنماي www.irancode.ir و تأمین توکن و گواهی‌های الكترونيكي مورد نیاز، با ثبت نام در تارنماي شركت فاوا نفت صبا­كيش به نشاني www.meganaft.ir، به پورتال سامانه تامين الکترونیکی كالاي وزارت نفت به نشاني ep.mop.ir مراجعه و نسبت به درج اطلاعات و تكميل فرم پرسش نامه­ي خوداظهاري اقدام نمايند.
همچنين، تلفن گویای مركزي (call center) با شماره 61627880-021، براي پاسخ گويي به هرگونه اشکال در کاربری سامانه، آماده مي باشد.
  1. پس از ثبت و صدور­ نهايي فرم­هاي تكميل شده، اضافه نمودن هرگونه اطلاعات جديد، منوط به اخذ مجوز از دستگاه مركزي به نشاني ياد شده مي­باشد و ضروري است، شركت­ها در تكميل فرم­هاي مربوط كه ملاك ارزيابي صلاحيت و رتبه‌بندي مي‌باشد، كمال دقت را بنمايند.
  2. توصيه مي گردد، تمامي سازندگان و تامین­کنندگان داخلي، براي تسريع در فرآيند خوداظهاري، سربرگ «راهنماي تأمين­كنندگان» را در تارنماي ep.mop.ir،  ملاحظه نمايند.
  3.  مستندات، مجوزها، گواهي‌نامه­ها و معيارهاي ارزيابي صلاحيت منابع و اهميت وزني آنها در پايگاه اطلاع­رساني مناقصات و تارنماي دستگاه مركزي به نشاني، ep.mop.ir قرار داده شده است.
  4. تاکید می‌گردد، فقط منابعی قابلیت ارزیابی خواهند داشت که حداقل یک پرسش نامه با درج محصول را تکمیل و ثبت و صدور نهایی نموده باشند.
بدیهی است براي منابعی که فرآیند خوداظهاری را تکمیل ننمايند، امکان ارزیابی وجود نخواهد داشت.
 
توضیحات:
  1. مدت اعتبار ارزيابي صلاحيت منابع سازنده و تامین­کننده، طبق بند ج ماده 3 آيين­نامه اجرايي بند «الف» ماده 26 «قانون برگزاري مناقصات»، از تاريخ  درج در فهرست بلند دستگاه مركزي، به مدت دو سال خواهد بود. 
  2. نام و نشاني دستگاه مركزي: وزارت نفت، معاونت مهندسي، پژوهش و فناوري: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان حافظ، ساختمان مرکزی ششم شرکت ملی نفت ایران، پلاک 523، طبقه چهارم، اداره کل نظام تامین و تجاری سازی فناوری، شماره پستی: 1598714513
  3. رشته يا زمينه تخصصي ارزيابي صلاحيت: تمامي رشته­‌هاي تخصصي مرتبط با قطعات و تجهيزات مورد نياز صنايع بالادستي و پايين ­دستي (خشكي و دريايي) صنعت نفت، گاز، پالايش و پخش و پتروشيمي.
  4. تاريخ، مهلت و نشاني دريافت و تحويل اسناد ارزيابي صلاحيت: شروع خوداظهاري از تاريخ 1402.2.20 بوده و تا تاريخ 1402.12.28 ادامه خواهد داشت.
دستگاه مركزي، منابعي را كه مدارك خوداظهاري تكميل نموده­اند، بر اساس آخرين ويرايش دستورالعمل ارزيابي صلاحيت و رتبه‌بندي سازندگان و تامين­كنندگان (فهرست بلند دستگاه مركزي) ابلاغي از سوي معاونت مهندسي، پژوهش و فناوري وزارت نفت، ارزيابي خواهد نمود.
  1. منابعي كه در فهرست منتشر شده در تاریخ 01/09/1401 حضور دارند؛ درصورت نياز به اضافه نمودن محصولات جديد، به تكميل فرم الحاقيه، اقدام نمايند.
 همچنين، ارزيابي و اعمال تغییرات اظهار شده جدید، بعد از ارزيابي صلاحيت و تايید کمیته­های فنی بازرگانی دستگاه مرکزی، در فهرست منتشر شده قرار خواهد گرفت.
  1. تاريخ اعلام نتايج ارزيابي صلاحيت: نتايج ارزيابي صلاحيت خود­اظهاري و تكميل مدارك، از سوي دستگاه مركزي وزارت نفت(معاونت امور مهندسي، پژوهش و فناوري وزارت نفت، اداره كل نظام تامين و تجاري ­سازي فناوري)، بيشينه تا تاريخ  1403.9.1در پايگاه ملي اطلاع ­رساني مناقصات و تارنماي دستگاه مركزي وزارت نفت، به آدرس (ep.mop.ir)، منتشر خواهد گرديد.
 
 
 
                                                                                                                                                                                                                      دبيرخانه دستگاه مركزي وزارت نفت
 
 
نظرات شما
captcha refresh