آمار بازدید
امروز:
222
ديروز:
1865
ماه:
53740
سال جاری:
876753
كل:
3763238
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1402
کد 1243

رئیس امور حقوقی و پیمان های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت:

پایش مستمر و شفاف سازی پیمانها مهم ترین ویژگی مکانیزه سازی فرآیند پیمان سپاری است

رئیس امور حقوقی و پیمان های شرکت گاز استان گفت: پایش مستمر و شفاف سازی پیمانها، و بروز رسانی اسناد پیمانی مهم ترین ویژگی مکانیزه سازی فرآیند پیمان سپاری است که این روند در شرکت گاز از طریق برگزاری جلسات کارشناسی با واحد های ذیربط انجام می پذیرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،محمدعلی طاهراقدم افزود: نظام مند کردن قراردادها، زمینه ساز اقدامات موثر در موضوعات و مباحث حقوقی و قراردادی و ارایه نظرات و پیشنهادهای کاربردی در چارچوب قوانین و مقررات صنعت گاز  می باشد.
وی با اشاره به اینکه کلیه مناقصات شرکت در بستر سامانه ستاد ثبت و پیمان سپاری می شود، اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 167 قرارداد عمده و متوسط در شرکت گاز استان منعقد گردیده و فرآیند تعیین پیمانکار آنها از طریق سامانه ستاد اجرایی شده است .
طاهراقدم تصریح کرد: ثبت معاملات در سامانه ستاد به استناد تصویبنامه هیات وزیران درخصوص "آیین نامه نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت" اجرایی شده و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از زمان ابلاغ آیین نامه تاکنون  369   مورد از معاملات عمده و 1842  مورد از معاملات جزء و متوسط خود را  در سامانه ستاد به ثبت رسانده است. 
وی توضیح داد: یکی از وظایف اصلی امور حقوقی پیگیری دعاوی مطروحه در محاکم است. به این معنی که هر جا حقی از شرکت در معرض تضییع قرار گیرد بعد از انجام بررسی های لازم و تلاش جهت مصالحه و حل موضوع از طریق گفتگو و مذاکره و استفاده از ظرفیت های قانونی مانند مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی، نسبت به طرح دعوی جهت احقاق حقوق شرکت اقدام و در مقام پاسخ به دعاوی مطرح شده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی علیه شرکت لایحه دفاعی تنظیم و با حضور در محاکم از حقوق شرکت دفاع بعمل می آید.
رئیس امور حقوقی و پیمان ها ادامه داد: در بخش حقوقی و کیفری در سال گذشته بر اساس آیین دادرسی مدنی و کیفری و آن چیزی که قانون تصریح کرده تعداد 86  پرونده دعوی در حوزه گاز استان مورد طرح و رسیدگی قرار گرفته و یا در حال رسیدگی می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh