آمار بازدید
امروز:
1719
ديروز:
1866
ماه:
54195
سال جاری:
878646
كل:
3762870
تاریخ : دوشنبه 27 فروردين 1403
کد 1404

دبیر شورای فرهنگی منطقه 5 صنعت نفت خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی رویکردی ویژه در تحکیم هنجارهای فرهنگی است

دبیر شورای فرهنگی منطقه 5 صنعت نفت و رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از مهم ترین رویداد ورزشی امسال خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح منطقه 5 صنعت نفت رویکردی ویژه در تحکیم هنجارهای فرهنگی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، وحید رضازاده با اشاره به این رویداد مهم فرهنگی و ورزشی در منطقه 5 صنعت نفت، افزود: مصوبه برگزاری مسابقات ورزشی یکی از تصمیمات مهم متخذه در جلسات شورای فرهنگی در راستای ارتقای تعاملات و تعلق سازمانی کارکنان منطقه 5 صنعت نفت بوده است.
وی با اشاره به تدوین آیین نامه برگزاری مسابقات در دبیرخانه شورای فرهنگی منطقه 5 صنعت نفت اظهار داشت: در تدوین آیین نامه تلاش شده بر هنجارهای فرهنگی و توسعه ارتباطات و تقویت بصیرت و معنویت شرکت کنندگان تأکید و توسعه ورزش یکی از ارکان سلامت جامعه و خانواده معرفی شود.
رضازاده تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته های فوتسال به صورت رفت و برگشت در بین تیم های شرکت کننده، تنیس روی میز  به میزبانی استان آذربایجان شرقی و فوتبال دستی به میزبانی شرکت گاز استان زنجان از تاریخ 30 ام فروردین آغاز خواهد شد.
دبیر شورای فرهنگی منطقه 5 صنعت نفت تاکید کرد: این مسابقات ورزشی با محوریت ارتقای فرهنگ سازمانی و اخلاقی و با برنامه های متنوع پیش بینی شده برگزار خواهد شد.
 
نظرات شما
captcha refresh