آمار بازدید
امروز:
636
ديروز:
1706
ماه:
51070
سال جاری:
876451
كل:
3756814
تاریخ : چهارشنبه 30 مرداد 1398
کد 276

همزمان با عید بزرگ غدیر خم:

برترین های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفتند

همزمان با عید بزرگ غدیر خم، برترین های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف اجرایی با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره و هیئت رئیسه و جمع کثیری از همکاران و خانواده هایشان در مرکز همایش های این شرکت مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت، در این مراسم به عملکرد مطلوب پرسنل شرکت در ارائه خدمات بهینه به مردم در سال 97  اشاره و افزود: در سال گذشته علیرغم دشواری های راه و سختی مضاعف ناشی از تحریم های خصمانه و شرایط اقتصادی، در حوزه شاخص های اجرایی اتصال 143 روستا به مدار مصرف گاز طبیعی و در حوزه عملکردی کسب نشان 4 ستاره تعالی سازمانی و تمدید استانداردهای روز اجرایی و .... از مهمترین دستاوردهای شرکت در سایه توانمندی و تعهد کارکنان شرکت به اهداف سازمانی بوده است.
وی منابع انسانی را مهمترین منبع استراتژیک در سازمان دانست و تصریح کرد: بهره وری در سازمان نتیجه تعلق سازمانی و خدمات ارزنده کارمندان متعهد و کارآمد می باشد و این نشست بهانه ای است برای تقدیر و ارج نهادن به تلاش جمعی این کارکنان که اهداف سازمانی را بر منفعت شخصی خود ترجیح داده و در خدمت رسانی صادقانه به مردم تلاش می نمایند.
بر اساس این گزارش: در این نشست برترین های حوزه کارکنان، نظام پیشنهادات، پژوهش و طرح تکریم مورد تقدیر قرار گرفته و مدیران هر بخش گزارشی کوتاه درخصوص نحوه ارزیابی و گزینش نفرات مربوطه ارائه نمودند.
 
 
نظرات شما
captcha refresh